انتخاب من

انتخاب من

انتخاب من

انتخاب من

انتخاب من

خرید اینترنتی ساعت بند چرم الیزابت

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۳۲ ب.ظ

 

قیمت : ۳۵,۰۰۰  تومان

 

ساعتی با ظاهری متفاوت، مدرن و همچنین با دوام

رنگبندی:سبز,
قهوه ای , نارنجی ,مشکی
و قرمز .سفید



برای اولین
بار در ایران

 همراه
با بسته بندی شیک و زیبا

 


با ظاهری جالب و کیفیتی بینظیروفوق العاده شیک و زیبا


مخصوص دختر خانم های مشکل پسندوخانمهای خوش سلیقه …


————————————————————————————-


جدیدترین مدل

سال


ساعتی کاملا متفاوت


خوش سلیقه بودن خود را به دیگران
ثابت کنید…

با
کیفیت بی نظیر و طراحی مدرن

طرح
برگزیده سال ۲۰۱۳


ساعت مچی کلاسیک و شیک


زیبایی در دستان شماست


ساعتی خوش ساخت و متفاوت


ویژه اشخاصی با سلیقه ای خاص و سخت پسند


طراحی بی نظیر و زیبا برای مشکل پسندان


آیا به دنبال ساعت خاص و منحصر به
فرد هستید ؟

رنگبندی:سبز,
قهوه ای , نارنجی ,مشکی
و قرمز


ساعتی فوق العاده زیبا برای نسل جوان


طراحی متفاوت و خیره کننده

این یک ساعت
معمولی نیست !!!!


زیبایی مدرن را آشکار کنید


  • آبادان آبادانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی